söndag 6 december 2015

Bio ikväll: The Night Before

Vilket toppenår, då det går upp två riktiga julfilmer på biograferna! Ikväll ska vi gå och se The Night Before, och jag har sjukt höga förväntningar!



Handlingen i kort:
"Tre barndomsvänner har alltid haft en traditionsenlig partykväll varje julafton. I år finns det risk för att det blir deras sista, så nu gäller det att få den här kvällen att slå alla de tidigare med hästlängder!"

Först och främst så är Joseph Gordon-Levitt min absoluta favoritskådespelare, allt han gör är ju bara så bra. Jag gillar även Seth Rogen väldigt mycket (är ett gammalt Freaks & Geeks/Undeclared-fan) och de båda har ju redan gjort 50/50 tillsammans, som är grymt bra! Jag har typ inte sett något med Anthony Mackie, men tvivlar inte på att han kommer passa bra i trion. Handlingen verkar lättsam och skön, och jag tror att det kommer bli en sjukt underhållande film. När vi skulle se En underbar jävla jul (som jag för övrigt gillade väldigt mycket!), så åt vi på restaurangen i bion innan, och jag såg trailern för filmen, som visades på storbild många många gånger och kände att den här filmen får en ju inte bara missa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar