söndag 25 oktober 2015

#25 Bästa julklappen jag fått

Dag 25 – Bästa julklapp du fått

Det var jättesvårt att komma på något, man får ju alltid massa fina saker i julklapp varje år. Men så kom jag på julen för fyra år sedan, julklappen jag fick av CJ....






The döskallescarf från Alexander McQueen! Alltså, jag blev så sjukt jävla glad! Jag hade gått och pratat om den ungefär sen vi blev ihop (2,5 år), men inte riktigt kunnat med att köpa den eftersom den var så dyr. Och tanken hade faktiskt slagit mig att han kanske skulle ge mig den eftersom jag visste att han visste ett jag ville ha den. Men trodde inte han skulle köpa den p g a priset. Så fatta min glädje när jag fick den! CJ berättade att tjejerna i butiken mer eller mindre hade kallat honom världens bästa pojkvän när han sa att scarfen var julklapp till hans flickvän, och kände sig mer än måttligt stolt innan jag ens hade fått den, haha.



Januari 2011, mindre än en månad efter jag fick scarfen!


Men jag vill påpeka att jag verkligen inte bedömer julklappar efter hur mycket de kostar. Hur bra en julklapp är har massa olika faktorer, och en väl uttänkt julklapp är alltid en bra julklapp oavsett prislapp! Men när en suktat efter något väldigt länge är det inte svårt att inte bli överlycklig över att få det! Jag kan tillägga att den blivit väldigt välanvänd genom åren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar