måndag 1 december 2014

Äntligen december!

Ledig på måndag på första december, kan det bli bättre?! Eftersom vi var i Stockholm i helgen kom jag lite efter med julstöket, så idag har det julstökats friskt och nu är i princip allt julpynt uppe (sen kommer det nog modifieras lite allteftersom), så det känns jättebra. Det är ju så himla mysigt.

Som om inte det vore nog, så fick jag idag äntligen mitt paket från Black Milk, som bland annat innehöll världens mest underbara sweater-dress, eller slouchy som de kallar den. Har den på mig och den är hur gosig som helst...
Vill ni se hur hela ser ut så finns en bild här, men skulle ni bli sugna på en egen kan jag tyvärr meddela att den är slutsåld...
Jag tänkte försöka sätta lite soundtrack på december, och kommer därför att presentera dagens jullåt varje dag fram till julafton men förhoppning att ni ska upptäcka eller återupptäcka jullåtar som ligger mig varmt om hjärtat.

Det kommer mest bli lite ovanligare jullåtar, men dagens låt blir en riktig gammal goding, för det är en låt som jag alltid lyssnar på när det är World Aids Day. Visst handlar låten om svält, men steget till Aids-epidemierna i Afrika är inte heller särskilt långt. Så för mig är det en viktig 1:a december-låt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar