måndag 9 december 2013

Jag auktionerar ut min pepparkakskyrka för Musikhjälpen!

Nu är det inte alls långt kvar tills programledarna för årets upplaga av Musikhjälpen ska låsas in i glasburen på Gustav Adolfs torg i Göteborg, där de ska sända radio non-stop i 144 timmar och samla in pengar för att "Alla tjejer har rätt att överleva sin graviditet"!

De senaste åren har jag lyssnat i princip all min vakna tid, för det brukar vara ett så bra och inspirerande program. Så självklart vill jag även vara med och bidra till insamlingen, så därför auktionerar jag ut min pepparkakskyrka till förmån för musikhjälpens insamling. Ni kan nu buda på det här!

http://www.tradera.com/pepparkakskyrka-av-ximas-by-nilli-auktion_280404_197848437

Nu hoppas jag verkligen att det genererar mycket pengar till insamlingen! Sprid gärna auktionen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar