tisdag 31 december 2013

Happy New Year!

Mellandagrana har passeras i ett rasande tempo, men förutom ett par dagars jobb så har jag hunnit mysa massor med min familj och min älskling. Igår röjdes julen bort, det tog hela dagen, phew! Oftast brukar jag inte orka före nyår då det brukar vara mycket jobb, men igår när jag var ledig tog jag tag i det och det känna himla skönt, om än tomt. En nystart inför 2014. 

Nyårsaftonen har än så länge inneburit jobb hela natten, och sedan efter lite sömn gick jag på premiären av Yin.yang yoga på SATS, vilket var ett väldigt spännande koncept som jag absolut kommer köra en del under året. Ja, är det något nyårslöfte jag ska ge i år så är det att yoga mer. Vilket inte borde vara så svårt eftersom jag började med yogan i somras! Nu är det piffning till 1000 som gäller, för ikväll ska vi fira nyår på fantastiska restaurangen Cuckoo's Nest, där en av mina bästa vänner jobbar ikväll, så vi är ett gäng kompisar som stöttar honom och äter 4-rätters nyårssupé under tiden, en tradition som hållit i sig i tre år nu... Så vi kommer njuta av oxcarpaccio med friterat ostron, hummersoppa med råstekt hummer, helstekt hjortrygg med palsernackspuré och frasig getost samt lemon curd cake med champagnesorbet. 12-slaget firas på deras fantastiskt takterrass. Gissa om det kommer bli en kväll att minnas?!

Jag brukar faktiskt vara rätt bra på att planera vad jag ska ha på mig och hår och smink, men just nu är jag faktiskt i det här stadiet...

Håret ska i alla fall fixas av min bästa vän som pluggar till frisör, så det vet jag kommer bli supersnyggt i alla fall!

Gott nytt år på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar