onsdag 25 december 2013

Årets julklapp?!?

Så, great minds think alike! När jag och CJ bytte julklappar igår visade det sig att vi båda köpt biljetter till varandra i julklapp! Men jag kan säga att jag hann bli duktigt nervös innan jag fick se vad för biljetter han köpt, speciellt då jag gått och nojjat i över två månader att han också skulle få för sig att ge bort biljetter till Jonas Gardells show Mitt enda liv, vilket så klart hade varit lite snopet. Men till min stora förvåning och kolossala glädje visade det sig att han köpt biljetter till Veronica Maggio i Scandinavium 7:e februari. Jag har aldrig sett henne live förut, men jag älskar hennes musik!
Jonas Gardell-showen (biljetter på 3:e raden!) kommer vara bara en vecka efter Maggio, den 15:e februari, och dessutom fyller jag år 19:e februari så det kommer bli galet mycket kul att se fram emot, jag är supertaggad! Det blir också kul att dra upp till Sthlm (för Gardell-showen) och träffa vänner och (CJs) familj, som vi träffar lite för sällan!

Askarna är handgjorda av mig, CJ återanvände en ask jag gjort något tidigare år, så därför var det ganska lätt att gissa att det var biljetter i paketet när jag fick det. Jag lovar att lägga upp en beskrivning till nästa jul! För det är ju så mycket trevligare att ge bort en ask än ett kuvert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar